FANDOM

Black heart symbol.png

Symbol Kabały

Kabała Czarnego Serca - największa i najpotężniejsza z Kabał, ma zwierzchnictwo nad wszystkimi innymi Kabałami i samym Commorragh. Jej najwyższym Archonem jest Asdrubael Vect.

Historia

Black Heart Kabal.jpg

Pancerz Kabały Czarnego Serca

Kabała Czarnego Serca była pierwszą Kabałą w historii, powstała jeszcze przed narodzinami Mrocznych Eldarów. Założona przez Asdrubaela Vecta a jej celem było pozbawienie elit władzy nad Commorragh. Po narodzinach Slaanesh i śmierci eldarskiej szlachty Kabała Czarnego Serca rządzi Commorragh i wszystkimi Mrocznymi Eldarami niemalże niepodzielnie.

Znani członkowie

Asdrubael Vect - Najwyższy Archon Kabały Czarnego Serca, założyciel.

No'akei - niegdyś druga po Asdrubaelu osoba w Kabale. W wyniku nieznanego incydentu pomiędzy nią i Vectem została z Kabały wydalona. Po upadku Meduzy V próbowała pozbawić Asdrubaela Vecta władzy nad Czarnym Sercem. Bezskutecznie. Podejrzewana była o bycie jego córką/konkubiną/niewolnicą/klonem.

Tahril - archon, dowodził wojskami Mrocznych Eldarów podczas Konfliktu w Systemie Kaurava.

Kel Urect - Sybarites, jeden z członków Gwardii Przybocznej Tahrila podczas Konfliktu w Systemie Kaurava.

Źródła

  • Ścieżka Archona
  • Codex:Dark Eldar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki