FANDOM

Servant of the archon by majesticchicken.jpg
Inkubi - gwardia przyboczna Archonta. Weterani świetnie znający swój fach. Krwiożercza natura Mrocznych Eldarów w połączeniu z wyszkoleniem i doświadczeniem bitewnym Inkubów tworzy bardzo niebezpiecznych wojowników. 

Historia

Założycielem pierwszego Sanktuarium Inkubów był sam Upadły Feniks, Arhra. Utworzył tę instytucję po nieudanym zamachu na pozostałych Lordów Feniksów i ucieczce do Commorragh.

Opis

Ci Eldarzy wyposażeni są, jako jedyni w całej armii, w pancerze, które odpowiadają swoją wytrzymałością zbrojom, które ich bracia przywdziewają do bitwy. Uzbrojenie Inkubów składa się z potężnych halabard energetycznych oraz pistoletów zamontowanych na hełmach. Często spotyka się w takim oddziale także jednego lub dwóch Incubich uzbrojonych w śmiercionośną broń strzelecką - przeciwpancerny Blaster, bądź przeciwpiechotny Shredder. Incubi swoim wyszkoleniem przewyższają nawet braci z Gwardii Honorowej, zaś ich niesamowity refleks i prędkość poruszania sprawia, iż są wybitnie trudni do pokonania w walce wręcz.

Trening

Inkubem może zostać każdy kto dowiedzie swojej siły podczas treningów w tzw.Sanktuariach Inkubów. W sanktuariach kandydaci na inkubów przechodzą mordercze treningi mające na celu sprawdzenie ile są warci.

Wojownicy do wynajęcia

Inkubi zwykle nie są członkami Kabał. Jeśli Archon pragnie ich ochrony, musi sporo zapłacić. Istnieją Kabały które same szkolą Inkubów lub takie które wynajmują ich na stałe ale jest to bardzo drogie i trudne do wykonania. Dlatego tylko najpotężniejsze z Kabał mogą sobie na to pozwolić (np. Czarne Serce i Krwawiący Pazur). Inkub może też stać się członkiem Kabały gdy zostanie Hierarchą.

Źródła

Codex Dark Eldar 7Ed.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki