Fandom

Astronomican

Ignatius Grulgor

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
LEWY cudzysłów.png
Wiedziałem, że ta chwila nadejdzie!. Nie będzie mi odebrana! Moja wrogość do ciebie trwa nawet po śmierci!
PRAWY cudzysłów.png
Ig.jpg

Ignatus Grulgor - Kapitan II Kompanii Gwardii Śmierci. Zdrajca, po raz pierwszy został zabity przez Nathaniela Garro.

Historia

Urodził się w trującej atmosferze Barbarusa, podczas gdy Mortarion zgładzał kolejne klany potworów w niezwykle toksycznych górach, Ignatus żył w jednej z wiosek ludzi. W końcu Imperator przybył na Barbarus, a Mortarionowi dał dowództwo nad Gwardią Śmierci (przedtem Wojownikami Zmierzchu), a Ignatus wstąpił w jej szeregi, gdy w Legionie byli niemal tylko Terranie. Między innymi Kapitan VII Kompanii Nathaniel Garro.

Charakter Grulgora balansował na granicy arogancji i pychy.

Bardzo szybko popadł w konflikt z Nathanielem. Nie mógł zdzierżyć w dużym stopniu przez własny charakter, momentów, gdy Garro przypominał o tym, że jako jeden z nielicznych w Legionie pomagał zjednoczyć dla Imperatora Terrę. Grulgor przyjmował to jako zwykłe wywyższanie się nad innymi, jakoby był lepszy od prawdziwych Synów Barbarusa. Z początku zwykłe przekomarzanie przerodziło się w otwartą wrogość i Ignatus nie przepuszczał żadnej okazji, by w jakikolwiek sposób poniżyć swoje nemezis.

Zbliżał się koniec Wielkiej Krucjaty, a zaczynała Herezja Horusa. Niedługo przed zbombardowaniem Istvaana III bombami wirusowymi, Kompanie Grulgora i Garra wraz z nimi znajdowały się na tej samej fregacie, "Eisensteina". Ignatus oczywiście dawno temu został namówiony do buntu przeciwko Imperatorowi, w dużym stopniu tylko po to by zabić Nataniela. Plan był taki: na sygnał Typhona, Grulgor wymorduje Kompanię Nataniela wraz z nim samym, a następnie zbombarduje planetę. Jednak przedwcześnie Garro wyczuł spisek dzięki swemu konsyliarzowi Mericowi Voyen i wraz z kilkoma swymi ludźmi żądał wyjaśnień od Kapitana II Kompani, gdy ci wyładowywali głowice wirusowe. W końcu zdrajca wyjawił całą intrygę jaką szykował Horus. Doszło do zaciętej walki. Ślepy pocisk z pistoletu Grulgora trafił w jedną z głowic, a z niej zaczął wydostawać się śmiercionośny wirus. Lojaliści zdążyli w porę opuścić pokład desantowy, zdrajcom jednak to się nie udało i szybko wszyscy zginęli.

Podczas ucieczki "Eisenstein" wykonał skok w Osnowę. Tam, pod wpływem i tak zwiększonej ingerencji Chaosu, Nurgle ożywił Grulgora i Jego ludzi. Z gęstej papki tego co kiedyś nimi było powstali pierwsi Marines Zarazy. Na ich czele stał Ignatus. Ludzie Nataniela osłupieli, gdy ujrzeli to co kiedyś było Astartes. Ociekające ropą, glizdami i wnętrznościami pełne bąbli potwory. Znów doszło do długiej walki. Jednak takiego wroga lojaliści pokonać nie mogli. Wtedy Kapitan wpadł na pomysł. Nakazał natychmiastowe wyjście z Osnowy.

Gdy tylko tak się stało, wszyscy Marines Zarazy opuścili materialny świat przenosząc się do Osnowy. Drugim przypadkiem pojawienia się Grulgora, tym razem jako Demonicznego Księcia, jest Upadek Meduzy.

Źródła

  • Herezja Horusa, Ucieczka "Eisnesteina"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki