FANDOM

Haemonculus Coloured MajesticChicken.jpg

Homunkulus

Homunkulusy - doradcy Archontów. Ich funkcja polega na dostarczaniu schwytanym jeńcom cierpień i bólu z najwyższym talentem i okrucieństwem. Zadawanie bólu i cierpienia jest traktowane przez nich niczym najbardziej wyrafinowana ze sztuk. W czasie bitwy ci Xenos wyposażeni będą w niesamowite bronie, które potrafią zadawać swoim ofiarom ból o niesamowitym natężeniu. Na szczęście dla wrogów Mrocznych Eldarów, Homunkulusy nie są ani specjalnie wytrzymałe, ani doskonale wyszkolone. Nie posiadają też zazwyczaj żadnego pancerza, który byłby warty uwagi.

Opis

Img019.jpg

Uehehe

Nie wiadomo jak zwykły Mroczny Eldar staje się Homunkulusem. Wiedza ta jest zagadką nawet dla zwykłych nich samych. Podczas gdy fizyczne modyfikacje będą różne, dla każdego z Homunkulusa zmiany wewnętrzne są z grubsza takie same. Niektórzy z nich umieszczają swoje serca, jelita i płuca do specjalnej maszyny, którą łączą ze swoim ciałem. Ze względu na swoją długowieczność, niczego nie robią pośpiesznie, w przeciwieństwie do innych Mrocznych Eldarów. Jedni poruszają się z gracją godną Eldara, inni używają urządzeń antygrawitacyjnych, a jeszcze inni swoim chodem przypominają garbatych staruchów. Niezależnie od tego jakie wrażenie robią na swoich przeciwnikach, mało kto jest na tyle nierozważny, by ich zlekceważyć. Jeśli ktoś taki się trafi, zwykle trafia do Ogrodów Tortur poznając prawdziwe znaczenie bólu.

Znane Homunkulusy

Urien Rakath - najpotężniejszy i najsławniejszy Homunkulus w historii. Przez wielu uważany jest za rywala Fabiusa Zgorzkniałego.

Bellathonis - trzeci najpotężniejszy i najsławniejszy Homunkulus. Opracował metodę przywracania istot do życia. Ożywił El'uriaqa.

Źródło

  • Codex Dark Eldar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki