Fandom

Astronomican

Herszt

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Mało Informacji.png
Ten artykuł zawiera stanowczo za mało informacji lub nie ma źródeł. Należy to natychmiastowo uzupełnić.
Ork warboss.jpg

Herszt Gofów

Herszt (ang. Warboss)- najpotężniejszy spośród Orków należących do jego plemienia. Każdy Herszt to maszyna do zabijania: silny, wytrzymały, agresywny, a czasami również przebiegły i inteligentny (choć te dwie cechy nie są wymagane do zostania Hersztem).

Władca absolutny

Herszt zawsze ma decydujący głos w sprawach swoich podwładnych, i żaden ork nie odważy się mu sprzeciwić, nawet najbardziej agresywni i aroganccy Burszuje okazują Hersztowi należny szacunek. Orkowie zawsze ruszają na wojnę prowadzeni przez swojego Herszta, który z kolei szuka najgodniejszych siebie przeciwników i najbardziej zażartych starć. Ekwipunek Herszta to najlepsza broń jaką mogą mu zapewnić jego podwładni i najczęściej nie różni się zbytnio od tego w jaki są wyposażeni Burszuje.
Gorgutz.jpg

Herszt Gorgutz Wyrwiczerep podczas Mrocznej Krucjaty

Arcyherszt

Najpotężniejsi spośród Hersztów są nazywani Arcyhersztami (ang. Warlords), bardzo często stają na czele WAAAGH!!! (pl. Łaaa!!!) i prowadzą Orków na galaktyczne podboje.

Znani

Imiona najbardziej znanych Hersztów i Arcyhersztów wywołują podziw wśród Orków oraz strach i nienawiść pośród wrogów.

Źródła

  • Kodeks: Orkowie (4 edycja)
  • Dawn of War (gra PC)
  • Space Marine (gra PC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki