Fandom

Astronomican

Fuegan

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Fuegan.png

Fuegan, Płonąca Lanca

Fuegan, Płonąca Lanca, to jeden z eldarskich Lordów Feniksów i założyciel Aspektu Ognistych Smoków.

Historia

Fuegan był jednym z pierwszych Eldarów, którzy pobierali nauki sztuki wojennej w Kaplicy Asur. To on dał początek Aspektowi Ognistych Smoków oraz założył jego pierwszą świątynię. Jego uczniowie posiedli zdolność władania niszczycielską potęgą ognia i wykorzystywania go przeciw wrogom.

Gdy Kaplica Asur została zniszczona przez Arhrę, Upadłego Feniksa, Fuegan był jedynym, który odmówił jej opuszczenia. Przez stulecia uznawano go za zmarłego, aż do dnia, gdy powrócił, by walczyć u boku pobratymców w ostatecznym starciu o Haranshemash, Świat Łez i Krwi. Po tamtych wydarzeniach Płonąca Lanca zniknął na Pajęczym Trakcie i odtąd podróżuje jego tajemnymi ścieżkami, nieustannie tropiąc nieprzyjaciół swej rasy.

Opowieści mówią, że gdy nadejdzie Rhana Dandra, Fuegan wezwie pozostałych Lordów Feniksów do walki i będzie ostatnim Eldarem, który polegnie na polu bitwy.

Ekwipunek

  • Ognista pika – Fuegan dzierży niszczycielską broń termiczną, dzięki której może nieść zagładę swym wrogom na odległość.
  • Ognisty topór - Ta starożytna broń płonie wieczystym żarem od dnia, w którym ją wykuto, a runy zdobiące jej powierzchnie wiją się w płomiennej agonii.
  • Bomby termiczne

Źródła

Kodeks Eldarzy 4 edycja, str. 57

Więcej z Fandomu

Losowa wiki