FANDOM

Egzorcysta to jedna z unikatowych broni Adepta Sororitas, która zalewa wrogie szeregi falą eksplozji przebijającą większość pancerzy znanych w Imperium.
Egzorcysta.png
Te pojazdy są dość "nieprzewidywalne" i nawet służący im Tech-Kapłani niejasno rozumieją jego działanie. Wiele z tych machin pamięta czasy ery apostazji, co dodatkowo daje im nieprzewidywalności.

Pociski Egzorcystów są w stanie tylko jedną salwą całkowicie zniszczyć czołg wraz z załogą oraz otaczającymi go żołnierzami lub zmieść z powierzchni ziemi cały oddział ciężkiej piechoty [no, pod warunkiem, że duch maszyny będzie skłonny do pomocy, co jest jednak częste].

Większość pojazdów Adepta Sororitas, poza byciem bronią służy do innych celów, jak na przykład bycie mobilną świątynią otoczoną ikonami oraz rzeźbami. Egzorcysta pod tymi sprawami prezentuje się najbardziej "widowiskowo". Każdy z symboli na Egzorcyście jest robiona na cześć jakieś wielkiej bitwy bądź czegokolwiek na tyle świętego, że musi zostać upamiętnione. Połączenie pokrzepiającej morale wiary wraz z dewastującą siłą ognia tworzy symbol boskości oraz potęgi Jedynego Świętego Imperatora Ludzkości!

Źródła

Codex: Sisters of Battle 6th edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki