FANDOM

Egzarchowie to wojownicy Khaine'a, którzy zatracili się na Ścieżce Wojownika. Egzarchowie nie posiadają samokontroli, tak jak inni Wojownicy Khaine'a, nie potrafią opanować swego krwawego szału, co przekłada się na to, że wszystkie czyny Egzarchy podporządkowane są chęci prowadzenia wojny, gdyż jest to jedyny impuls, który ich napędza.

Wojownicy Khaine'a

Egzarchowie to także najwyżsi kapłani swego boga, a także są strażnikami jego świątyń. Oprócz tego, są też zbrojmistrzami i instruktorami, którzy prowadzą po Ścieżce Wojownika innych Eldarów . Egzarchowie opuszczają swe domy tylko w czasie wielkiego konklawe, a także, co oczywiste, w trakcie wojen. Resztę czasu spędzają na modlitwach do krwaworękiego boga lub przygotowując się do wojny. same świątynie mają ogromne rozmiary, nawet najmniejsze to monstrualnej wielkości budowle, która mieści wydzielone sale na trening, obrzędy i nauczanie. 

Bez tytułu2.jpg

Egzarcha

Pancerze Egzarchów

Egzarchowie nierzadko noszą stare, rytualne wersje pancerzy wojowników Khaine'a. Owe zbroje zwiększają jeszcze bardziej siłę swych właścicieli. Na plecach są umieszczone kamienie dusz, w których zawierają się dusze Eldarów, którzy wcześniej przywdziewali ten pancerz. Dzięki temu Egzarcha odradza się jako prastary bohater z jeszcze bardziej wzmocnionymi zdolnościami, natomiast jego broń staje się niezwykle potężna. W ciało wtapiają się wspomnienia i doświadczenia poprzedników. Jednak najwięcej wojownik zyskuje, dzięki kumulacji energii psychicznej jego przodków. 

Źródła

Codex: Eldar(4 edycja)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki