Fandom

Astronomican

Dzieci Cierni

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Dzieci Cierni lub Cierniste Dzieci (ang. Children of Thorns) - jedna z Kabał Mrocznych Eldarów. Mimo że nie są potężną Kabałą, z wielu powodów są znani w Galaktyce.

DE Archon.jpg

Opis

Kabała Dzieci Cierni składa się z wyzwolonych niewolników, upadłych panów, uciekinierów, zwykłych mend i osób z wątpliwą przeszłością. Wszyscy oni chcą odzyskać (lub uzyskać) chwałę. Aby to zrobić spędzają większość czasu w nadprzestrzeni (dokładniej - w sektorze Calixis) w poszukiwaniu niewolników i/lub cennych artefaktów, zdarzyć się też może, że nawiążą sojusz z gubernatorami imperialnych planet (zwykle chodzi o wyrżnięcie w pień buntowników - rzadziej o odparcie inwazji).

Gdy wiele Kabał z całych sił próbuję zabić Najwyższego Władcę Mrocznego Miasta Archona Asdrubaela Vecta dla swojej władzy, Dzieci Cierni przygotowują się na wypadek, gdyby to się udało. Większość ich sił stacjonuję w najgłębszych i najciemniejszych zakątkach Pajęczego Traktu i Commorragh czekając na śmierć Asdrubaela. Gdyby do niej doszło, siły te miałyby zająć strategiczne miejsca w stolicy Vecta, wybić opozycję i przejąć władzę absolutną w mieście.

To właśnie ta Kabała pomogła separatystom z Dominacji Severańskiej w wygraniu rebelii, biorąc wszystkich skazanych na śmierć jako prezent od buntowników, a następnie zmieniając ich w niewolników. Stosunki z państwem Severusa XIII-ego po wygraniu przez antyimperialnych ludzi rewolucji pozostają do dzisiaj bardzo nieznane i tajemnicze. Należy przypuszczać jednak, że zerwali z nimi wszelkie kontakty i obie strony zajęły się swoimi własnymi sprawami.

Źródła

  • Black Crusade: Rulebook

Więcej z Fandomu

Losowa wiki