FANDOM

Działo Termiczne (ang. Thermal Cannon) - jest niczym innym jak olbrzymią bronią melta potrafiącą w sekundę zmienić każdego wroga w dymiącą kupkę popiołu. Działo używane jest tylko przez Imperialnych Rycerzy.

Działko termiczne.png

Opis

Działo termiczne jest bronią, przed którą nie chroni żaden materiał i fortyfikacja. Ceramit kosmicznych marines , upioryt eldarów czy żywa stal nekronów, nic nie przetrwa wystrzału tej broni. Jeden wystrzał zmienia terminatorów w kupki żarzącego się żwiru. Lecz tak potężna broń musi mieć swoje wady, a jej wadą jest mały zasięg przez co Rycerz zmuszony jest podejść na bardzo małą odległość (jak na tak dużą maszynę), tym samym narażając się na ostrzał bez konkretnej odpowiedzi z jego strony, lecz dzięki tarczy jonowej Rycerz zazwyczaj pozostaje bez żadnego uszkodzenia. Jednak kiedy cel znajdzie się w zasięgu zostaną po nim tylko zgliszcza i dym.

Zastosowanie

Działo termiczne jest podstawowym uzbrojeniem Imperialnego Rycerza typu Błędny Rycerz gdzie stanowi broń główną montowaną na prawym ramieniu. Oraz opcjonalnym uzbrojeniem Rycerza typu Krzyżowiec.

Źródła

Codex Imperial Knights 7th edition str 24, 120

Codex Imperial Knights 6th edition (wersja elektroniczna/e-book) str 140

Więcej z Fandomu

Losowa wiki