FANDOM

Drużyna Sióstr Serafin (ang. Seraphim) - Spośród sióstr, te najbardziej oddane swojemu zakonowi oraz Imperatorowi zostaną dołączone do sióstr Serafin,
80ff936352ad1b6bfce2f9c85a98a1df
mobilnych jednostek posługujących się pistoletami boltowymi lub bolterami oraz plecakami odrzutowymi. Te wojowniczki poświęcają wiele lat na naukę walki bronią, ale również na zwiększenia koordynacji, sprawności oraz wytrzymałości. 

Serafiny szkolą się w twierdzy swojego zakonu w najstarszych technikach walki. Z płynną gracją zabijają swoich wrogów nim jeszcze wylądują. Wielu wrogów nie bierze postury tych dzielnych wojowniczek na poważnie, i próbuje zaatakować je wręcz. Na próbach się kończy, bowiem Serafiny potrafią świetnie walczyć nożami, oraz mieczami.

Przełożone Serafin, bo tak się zwą dowódczynie tych oddziałów to wysoce respektowane persony w zakonie, a ich wskazówki są bardzo pomocne dla Sióstr Przełożonych. Jako order zasług, Przełożone Serafin mają prawo do używania najdroższych, najpotężniejszych broni jakie posiada zakon; takie jak Złote ostrze energetyczne z wypisanymi litaniami wiary, albo święcone pistolety boltowe dzierżone przez Żyjącą Świętą. Te uzbrojenie, wraz z umiejętnościami Serafin, stanowi genialne połączenie, którego boją się nawet najgroźniejsi wrogowie. 

Uzbrojenie

Oprócz dwóch pistoletów maszynowych, Siostry Serafiny mogą być również wyposażone w:

  • Granaty Inferno
  • Pistolety Inferno
  • Różnego rodzaju ostrza m.in. Noże oraz Miecze.

Płomiennoskrzydłe

W Zakonie Najświętszej Róży serafiny są formowane w dywizjony zwane Płomiennoskrzydłymi. Najbardziej elitarne z nich służą jako osobista straż Siostry Przełożonej.

Źródła

  • Codex: Witch Hunters (3th edition)
  • Kodeks: Siostry Bitwy [ed.6]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki