FANDOM

Doomhammer000
Doomhammer jest modyfikacją czołgu Banehammer, powstałą podczas oblężenia świata kuźni Odana. Moździerz Tremor, został zastąpiony działem laserowym Magma. Dzięki temu zabiegowi z tyłu pojazdu zwolniło się miejsce i może zostać w nim przetransportowanych 25 gwardzistów, szturmowców lub Kasrkinów. Na polu bitwy, tak samo jak Shadowsword pełni rolę niszczyciela tytanów.

Uzbrojenie główne

Dooom
Doomhammer poświęca zasięg oraz celność działa laserowego Wulkan, na rzecz większej szybkostrzelności działa laserowego Magma, które jest skróconą wersją Wulkana. Dzięki mniejszemu zapotrzebowaniu na energię, Doomhammer nie musi przekierowywać mocy z sinika do zasilania działa. Przez to Mobilność Doomhammer'a wzrasta, a o porównaniu do Shadowsword'a nie ma nawet mowy. Dzięki temu, również znacznie wzrosła szybkostrzelność. Działo Magma zapewnia potężne wsparcie podczas walki, ze zdradzieckimi legionami tytanów.

Uzbrojenie dodatkowe - Stanowią: 2 sprzężone ciężkie boltery montowane w kadłubie, oraz cztery sprzężone ciężkie boltery lub miotacze ognia i dwa działa laserowe montowane w wieżyczkach na sponsonach.

Uzbrojenie opcjonalne - Jedna rakieta typu Hunter killer, montowane w przedziale transportowym dwie sztuki ciężkiej broni: ciężki karabin maszynowy, ciężkie miotacze ognia, działa plazmowe itd. oraz montowany na włazie dowódcy ciężki karabin maszynowy, lub bolter szturmowy.

Zastosowanie na polu bitwy

Doomhammer służy przede wszystkim do niszczenia tytanów, oraz innych bardzo dobrze opancerzonych celów jak Baneblade'y.

Źródła

Imperial Armour: Apocalypse 2 str. 11

Więcej z Fandomu

Losowa wiki