FANDOM

Terryn 2

Herb Domu Terryn

Dom Terryn (ang. House Terryn) - żaden rycerski dom nie przykłada  do  dumnej tradycji bitewnej większej wagi niż Dom Terryn. Jego motto brzmi: "Chwała i Cześć!", zaś powstał w 25. Millennium. Dom wywodzi swoją nazwę od Maximiliana Terryna, pierwszego władcy tropikalnego świata Voltoris, planety skolonizowanej na początku Epoki Walk. Przez długie tysiąclecia, tradycje i sztuka wojny, które rozpoczął Lord Terryn były honorowane aż do dziś. W rzeczy samej, każde pokolenie w międzyczasie dało coś od siebie do tych starożytnych rytuałów, gdy w bitwie odnosiło wart pamięci triumf. Chociaż wiele z tych historii zostało utraconych w ciągu wieków, wiele dni chwały Domu Terryn nie zostało zapomnianych.

Jeśli chodzi o samych Rycerzy, niekończące się ceremonie i rytuały honorujące przeszłość domu sprawiają, że szlachta jest szczególnie chętna do walki. Gdy dom Terryn podpisał sojusz z Imperium, zapewniono, że prawo Voltoris zostanie zmienione tak, by każdy rycerz w służbie Imperatora był zwolniony z uroczystych zobowiązań.

Od tego czasu, Rycerze Domu Terryn rwą się do walki podczas konfliktów w całej galaktyce, ścigając przeciwników z agresją zrodzoną z lat niespełnionej tęsknoty za wojną. Gdy szlachcic Terryn ukończy Rytuał Rozpoczęcia, dołącza do jednej z prowadzonych przez Imperium kampanii, rzadziej wraca do rodzinnego świata, aby okazać mu wierność i zapewnić o kontynuacji jego linii.

Herb

House Terryn

Ewolucja godła Domu Terryn

Godło Domu Terryn to głowa białego ogiera na lazurowo-błękitnym tle, symbolizującym oceany Voltoris. Jako członkowie Imperialnego rycerskiego domu rycerze Terryn mają herb opatrzony połową imperialnej Aquili zdobionej na czerwono, co oznacza krew oddaną za Imperatora.</span>

Ewolucja Godła

  1. W M25, Maximilian Terryn, założyciel swego domu, miał wizję tajemniczego białego ogiera, który ukazał się, by ostrzec przed niebezpieczeństwem. Głowa konia na niebieskim polu została uznana za godło Domu.
  2. Pod koniec M30, Lord Brutus Terryn poprowadził swój dom przeciwko Wielkiemu Kroktarowi, bestii, która nękała jego ludzi przez dekady. Gdy demon został zabity w Bitwie Sześciu Mieczy, szczegóły zostały dodane do herbu na cześć tego zwycięstwa.
  3. To jego potomek, Seuitonius Thucidides Terryn, który przysiągł wierność Imperatorowi Ludzkości, zmienił godło domu na cześć ich nowego statusu. Pod jego patronatem, Rycerze Terryn po raz pierwszy walczył u boku Imperium wraz z Ultramarines.

Źródła

  • Kodeks Imperialni Rycerze (7 edycja) str.28

Więcej z Fandomu

Losowa wiki