FANDOM

Demonettka
Demonetka (ang. Daemonette) pomniejszy Demon Slaanesha. Demonetki są najliczniejszymi sługami Mrocznego Księcia.

Opis

Demonettazrpgpiekna

Służą jako damy dworu i kurtyzany w Pałacu Rozkoszy, stworzone do spełniania każdej zachcianki swego pana. Wypełniają one salę tronową Slaanesha, wylegując się na jedwabnych poduszkach, plotkują bez końca gdy układają plany jak zdobyć większą przychylność swego pana, Demonetki są również wojowniczkami i posłańcami Mrocznego Księcia.

Slaanesh bardzo często zmienia swój humor i gdy jest sfrustrowany posyła Demonetki by rozerwały na strzępy wszystko co w jego oczach jest odrażające zastępując to artystyczną wizją zniszczenia.

Wygląd

Demonetkaryj

Z wyglądu Demonetki są zarówno piękne jak i odrażające. Ich ciała są smukłe i gibkie, a skóra blada, oraz gładka. Ręce tych demonów są długimi pokrytymi twardą chityną, ostrymi jak brzytwa szczypcami mogącymi posłużyć do delikatnych pieszczot lub do zadania morderczego ciosu. Nogi Demonetki są długie zakończone przypominającymi ptasie stopami.

Twarz Demonetki jest bezpłciową maską potwornego piękna, a jej czarujące opalowe oczy przykuwają uwagę każdego śmiertelnika, który w nie spojrzy. Rozpościerają one na około siebie zniewalający zapach.

Mimo że ich prawdziwa postać jest odrażająca i przerażająca jednak nienaturalna aura (będąca darem od Slaanesha) sprawiają że objawiają się jako niezwykle piękne oraz stają się obiektem pożądania śmiertelników, niezależnie od ich płci, rasy czy moralności. Kto spotka Demonetkę nie będzie w stanie tego zapomnieć. Wspomnienie tego wywołuje jednocześnie odrazę i wypaczoną, perwersyjną tęsknotę.

Zachowanie

Demonetkaduzeszczypcemodelodgw

Demonetki stanowią trzon demonicznej armii Slaanesha. Są one niezwykle szybkie i zwinne, błyskawicznie, oraz z gracją poruszają się po polu bitwy. Z wprawą wykorzystują swoje szczypce do okaleczania i mordowania wrogów Mrocznego Księcia. Ich szczypce są w stanie z łatwością przebić się przez pancerze Kosmicznych Marines.

Demonetkislicznemajestatyczneipiekne

Demonetki uwielbiają tańczyć na przesiąkniętej krwią ziemi chwaląc Slaanesha swymi  rozkosznymi pieśniami. Nawet w najstraszniejszych konfliktach Demonetki uśmiechają, gdy mordują swoje ofiary jednocześnie delektując się emocjami emanującymi z ich umierających wrogów.

Bardzo często również uwodzą swych wrogów, zsyłając im wizje chwały i samorealizacji.

Demonetka przewodząca grupie swych sióstr nosi tytuł Kusicielki (ang. Alluress), grupa taka często ma ze sobą instrument chaosu, oraz ikonę chaosu, a nawet sztandar rozkoszy.

Jak każdy z demonów Mrocznego Księcia Demonetki nienawidzą demonów Krwawego Boga, a ulubionymi ofiarami, których okaleczanie i mordowanie sprawia  im największą przyjemność są Eldarzy.

Heroldowie Slaanesha

Demonetkaheraldjedencycmodel

Herold Slaanesha

Im bardziej Demonetka zadowoli Mrocznego Księcia tym bliżej może podejść do jego tronu. Najbardziej uprzywilejowane nazywane są służkami (ang.handmaidens), są one najszybszymi i najbardziej zabójczymi Demonetkami. Znane również jako Heroldowie Slaanesha, mogą one przebywać najbliżej tronu, karmią swojego pana słodyczami i masują jego ciało swoimi naoliwionymi szczypcami.

Demonom tym Książę Rozkoszy powierza swoje najbardziej subtelne intrygi, ponieważ Strażnicy Tajemnic zostali stworzeni w większym stopniu do przemocy niż do finezji której wymagają najbardziej misterne plany.

Heroldowie używają swego uwodzicielskiego uroku by wypaczyć swoich wrogów, przy pomocy zaklęć wpływają na sny i koszmary podsycając najmroczniejsze żądze i pragnienia. Obietnicami chwały, samodoskonalenia, zmienia cele i ambicje w obsesje, paranoje i szaleństwo, wciągając swą ofiarę ku samozagładzie i spełnieniu pragnień Mrocznego Księcia.

Dowodzą one również jego armiami.

Ciekawostki

Demonetki3edcycate

Modele Demonetek z 3 Edycji

W 3 edycji Warhammera 40k Demonetki dostały nowe metalowe modele, mające nagie kobiece piersi, których mogły nawet być 3 pary. W 4 edycji demony te otrzymały nowe plastikowe modele(używane do dzisiaj, 2 modele znajdują się powyżej), które mocno się różniły od tych z 3 edycji.

Źródła

Codex: Chaos Daemons 4tth edition s. 33

Codex: Chaos Daemons 6th edition s. 54, 98

Dark Heresy 2 Enemies beyond s 122

Deathwatch Mark of Xenos s 110

Galeria