FANDOM

713913 md-Cerastus Knight Castigator, Imperial Knight

Brzeszczot Nawałnic

Brzeszczot Nawałnic (ang. Tempest Warblade) - pokaźny miecz używany jedynie przez Imperialnych Rycerzy, będący specyficzną odmianą broni energetycznej.

Budowa

Brzeszczot Nawałnic to praktycznie struktura złożona z samych reliktów.

Posiada specjalną, perforowaną klingę, przytwierdzoną do generatora, który z kolei jest przymocowany do systemu opancerzonych serwomotorów, poruszających bronią.

Jest to niezwykle zaawansowany miecz nie tylko ze względu na niezwykłe rozwiązania technologiczne, ale też z uwagi na bardzo nietypowe i dziwne systemy generacji energii, których do końca nie potrafią zrozumieć najznamienitsi kapłani maszyn i Zakrystianie w 41 milenium. To właśnie dziwne łuki wyładowań zamieniają wrogów w popiół.

Wykorzystywanie

Brzeszczotem Nawałnic posługuje się tylko jeden rycerz z rodziny pancerzy Cerastus - jest to Oskarżyciel. Broń przytwierdzona jest do jego prawego przedramienia

Przeznaczenie

Broń potrafi razić wielu wrogów jednocześnie - jest idealna w przypadku przytłoczenia przez masę piechoty czy lekkich pojazdów. Brzeszczot Nawałnic obraca wszystko co znalazło się zbyt blisko klingi w popioły i topi pancerze pojazdów. 

Oczywiście nie oznacza to że w walce z większymi oponentami dzierżyciel tego miecza pozostaje bez szans. Nic bardziej mylnego - ostrze jest w stanie rozszarpywać wrogiego Imperialnego Rycerza, zostawiając jedynie nadtopiony wrak.

Źródła

The Horus Heresy Book 4: Conquest, s. 306

Forgeworld

Więcej z Fandomu

Losowa wiki