FANDOM

Teslacarbine10

Broń Teslowska (ang. Tesla Weapons) - nazwana tak zapewne przez ludzi przez skojarzenie ze sławnym wynalazcą Nikola Teslą; jeden z typów broni ładunkowej wykorzystywanej przez Nekronów.

Choć występują w różnych rozmiarach i formach broń tesli zawsze działa na tej samej zasadzie. Skumulowany ładunek elektryczny zostaje wysłany z lufy w stronę najbliższego celu.

Cechy pocisków

Wypluwane pociski - szmaragdowe błyskawice trafiając nieszczęśników, zwęglają ich ciała. Zdarza się, że ładunki przeskakują z ofiary na ofiarę, czyniąc w szeregach przeciwnika prawdziwe spustoszenie. Towarzyszący każdemu wystrzałowi nieprzyjemny trzask, może łatwo zapaść w pamięć przeciwnikowi, który widząc palących się we własnych zbrojach kolegów długo nie zapomni tego dźwięku.

Nekroni nie przekazują tej broni zwykłemu Wojownikowi, woląc by dzierżył ją doświadczony Nieśmiertelny. W końcu nikt nie chciałby, żeby niewłaściwie pokierowany ładunek zwrócił się w stronę jego własnej armii. Ponadto konstruuje się także całe działa zdolne do wytworzenia wyładowań zdolnych do niszczenia z hukiem całych kolumn.

Rodzaje broni teslowskiej

TeslaDestructor

Destruktor teslowski zamontowany na Kosie Nocy

Karabin Teslowski

Karabin teslowski

Źródła

Kodeks Nekroni 5. edycja, str. 34, 81, 91-95

Więcej z Fandomu

Losowa wiki