FANDOM

Pieścienie1

Przykładowe Bronie Pierścieniowe

Broń Pierścieniowa (ang. Digital weapon) jest to to zminiaturyzowana broń, na tyle mała, że można ją nosić na palcu ręki.

Opis

Ta niewielka broń zwykle przypominają pierścienie. Łącząc gustowny wygląd i niewielkie rozmiary z siłą ognia pistoletu. Niestety ceną za małe rozmiary jest niewielki zasięg oraz fakt że można oddać tylko jeden strzał, a ponowne załadowanie broni tego typu jest trudne. Te niezwykłe cuda technologi są wytwarzane przez rasę xeno znaną jako Jokaero.
Pieścienie2

Bronie te ze względu na niewielki zasięg są wykorzystywane w walce na krótkim dystansie, dodatkowym ich atutem jest fakt, że można z nich wystrzelić nawet jeśli trzyma się coś w ręce. Niewielkie rozmiary, stosunkowo dobra siła ognia i gustowny wygląd czyni z broni pierścieniowych (pomimo wysokiej ceny) pożądany towar. Zwykle tego typu broń można zobaczyć na rękach Inkwizytorów i Wolnych Handlarzy.

Rodzaje

  • Pierścień-laser - zminiaturyzowany pistolet laserowy, najłatwiejszy do ponownego załadowania, dzięki czemu jest najpopularniejszym rodzajem broni pierścieniowej.
  • Pierścień-melta - zminiaturyzowany pistolet melta, z łatwością przepala się przez zbroje(i ciało) przeciwnika
  • Pierścień-igłowy - zminiaturyzowany pistolet igłowy, wystrzeliwuje jedną zatrutą strzałkę.
  • Pierścień-miotacz ognia - zminiaturyzowany miotacz ognia, wystrzeliwują pojedynczy płomień na odległość kilku metrów
  • Bomba pierścieniowa - miniaturowy granat, może on przypominać rożne rodzaje biżuterii, z oczywistych względów jednokrotnego użytku, po aktywacji należy wyrzucić w stronę wroga.

Źródła

Rogue Trader Rulebook s. 127, 128

Dark Heresy: Ascension s. 137, 138

Więcej z Fandomu

Losowa wiki