Fandom

Astronomican

Bojowe Skorpiony

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
VJuiqZQXuuU.jpg

Wojownik Bojowych Skorpionów

Bojowe Skorpiony (ang. Striking Scorpions) to elitarne jednostki Eldarów, które uosabiają śmiercionośne atrybuty zwierzęcia, od którego wywodzi się ich nazwa. Skorpiony to zabójcy, rozkoszujący się zabijaniem i polowaniem.

Jedną z ich najgroźniejszych cech jest dziedzictwo jakie przekazał im ich mistrz Arhra - zdolność ukrywania się w cieniu. Ci specjalizujący się w walce wręcz wojownicy, atakując podkradają się do przeciwnika wykorzystując ukształtowanie terenu.

Uzbrojenie

Na polowanie wyruszają uzbrojeni w pistolety szurikenowe i zabójcze miecze łańcuchowe Wzór Biting Blade i Scorpion, które swoimi diamentowymi zębami rozrywają przeciwnika na strzępy. Kolejną ich charakterystyczną bronią są szczękoblastery, zamontowane po obu stronach hełmu wojownika. Są to krótkozasięgowe bronie laserowe, używane do rażenia przeciwnika zabójczymi, cienkimi niczym igły, żądłami energetycznymi.

Skorpiony są wyposażone w cięższe pancerze niż Banshee i przez to nie są tak zwinne, ale braki w mobilności nadrabiają lepszą ochroną.

Źródła

Codex Eldars 6th edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki