FANDOM

Biomancja (ang. Biomancy)- jedna z podstawowych dyscyplin psionicznych, umożliwiająca manipulację procesami biologicznymi poprzez siłę własnego umysłu.

Psionik.jpg

Biomanci są mistrzami fizjologii i wiedzą, jak kształtować i wpływać na własną cielesność oraz na ciała przyjaciół oraz wrogów.

Moce psioniczne

Grom

Z palców psionika strzelają śmiercionośne bio-pioruny, rozrywające wroga na strzępy.

Żelazne ramię

Przekształcając swoje ciało w żywy metal, biomanta może nacierać na wroga mimo ostrzału i miażdżyć czaszki gołymi rękoma.

Osłabienie

Gdy psionik wzywa tę moc, kosmyki energii smagają jego ofiary, wypijając z nich energię życiową.

Wytrzymałość

Biomanta dociera do ciał i dusz swoich sojuszników, nastawiając połamane kości i gojąc rany. Przepędza zmęczenie i pozwala towarzyszom kontynuować walkę.

Wysysacz życia

Gniewny psionik zgina palce, wysysając życiową energię ze swoich przeciwników. Ukradzioną energią goi własne rany i dodaje sobie energii.

Prędkość Osnowy

Moce Osnowy przepływają przez Psionika, zwiększając jego prędkość do nadludzkiego poziomu. Przeprowadza czystkę wśród wrogów, którzy nie potrafią obronić się przed ciosami zbyt szybkimi, by śledziło je ludzkie oko.

Krwotok

Skupiając swoje nadludzkie moce, psionik roznieca pożar w ciele ofiary. W ciągu kilku chwil krew nieszczęśnika zaczyna wrzeć w jego żyłach i wylewać się z ran na całym ciele.

Źródła

  • Księga Zasad 6ed.- str.143
  • Księga Zasad 7ed.- str. 194

Więcej z Fandomu

Losowa wiki