FANDOM

Bandy Czarnego Legionu (ang. Black Legion Warbands) to organizacje pół niezależne w Czarnym Legionie. Tworzą je Kosmiczni Marines Chaosu wyznający pojedynczych Bogów lub np. zdrajcy. Do tych band czasami przydziela sam Abbadon często dając tym drugą szanse np. wszyscy którzy będą chcieli odejść od Chaosu i zostaną na tym złapani zostaną przydzieleni do bandy Wiarołomców. W tych bandach stosuje się malowanie czarnego legionu połączone z własnym malowaniem. Zawsze jak Czarny Legion wcieli do siebie bandę np. bersekerów khorna sa oni wcielani do Ogarów Abbadona bo w tej grupie gromadzą się wyznawcy Khorna.

Ogary Abbadona

Ten wojownik jest wyposażony w bolter co jest nietypowe wśród wyznawców khorna

Ogar Abbadona

Jest to stowarzyszenie wyznawców Khorna pod rozkazami Czarnego Legionu. Ich liczbę mierzy się w dziesiątkach tysięcy, zawsze pierwsi szarżują do ataku aby przelewać krew dla swojego Boga. Jest to najbardziej autonomiczna organizacja wśród wszystkich Band, a zarządza nią Urkanthos przywódca Czarnej floty i kieruje tą organizacją według woli Abbadona. Ogary są waleczniejsze niż Berserkerzy Khorna ponieważ nawet gdy pozbawi się ich broni są zdolni walczyć ze swymi wrogami także pięściami, ponoć pewien Ogar Abbadona zmasakrował cały oddział Gwardii Imperialnej pięściami.

Dzieci Męki

Dafafaggh

Dziecko Męki

Dzieci Męki to wielbiciele Slaanesha którzy złożyli przysięgę lojalności Abbadonowi. Ich liczba jest mierzona w tysiącach i są wielką liczbą band nazywanych zbiorowo Dziećmi Męki. Dzieci Męki są znienawidzone przez Dzieci Imperatora i innych wyznawców Slaanesha, są nazywani marionetkami Abbadona i zdrajcami Fulgrima . Tymi bandami dowodzą :

  • Devram Korda
  • Tyran Sarora
  • Zagthean Złamany

Synowie Cyklopa

Daffgagh

Syn Cyklopa

Synowie Cyklopa są najmniej liczną grupą wyznającą pojedynczego boga Chaosu w tym przypadku Tzeentcha, ale są najbardziej szanowani ze wszystkich band ponieważ ich przywódcy przewidują przyszłość dla Abbadona i są jego najbardziej zaufanymi doradcami. Dowódcy Synów:

  • Zaraphiston
  • Yghetmor Łgarz(obecnie martwy)

Ci przywódcy są utalentowanymi Psionikami. Wszyscy Synowie Cyklopa są wielkimi czarnoksiężnikami, i gromadzą wielkie ilości energii psionicznej po to żeby ich przywódcy mogli przepowiadać przyszłość dla Mistrza Wojny Chaosu. Yghemor zginął podczas upadku Medusy V dlatego teraz kontrole nad Synami Cyklopa przejął Zaraphiston.

Wiarołomcy

Wwiiishdhtyst

Wiarołomca

Są to ci którzy zdradzili Abbadona próbując go zabić lub zdezertować z Legionu, ale zostali złapani. Dostają oni drugą szanse dołączając do Wiarołomców, ale są oni pozbawieni błogosławieństwa Mrocznych Potęg dlatego kończyna stracona podczas walki nie odrośnie tylko taki Marine będzie musiał sam zrobić protezę. Ich pancerze są całe w łatach i zadrapaniach ponieważ nie mogą ściągnąć ani wymienić swoich pancerzy. Mroczne Mechanicus i Kosmiczni Marines Chaosu nie pomogą takiemu wiarołomcy a w bitwie czasami nawet ich zabiją.

Udręczeni

Fdsgdhgfyhjkhj

Udręczony

Udręczeni (ang. Tormenting) to rodzaj Opętanych ale się dosyć różnią. Udręczeni to marines Chaosu którzy chcieli zostać opętani przez demony, ale nie końca się to udało. Takiemu Marine została świadomość i kontrola nad ciałem ale odczuwają nieustanny ból, nie jest to jednak wielki ból i wielu z nich się do niego przyzwyczaiło. Udręczeni czerpią moc z zamkniętych w nich demonach przez co są potężnymi wojownikami. Jest ich bardzo mało, ale są bardzo potężni. Podobnie jak Orkowie powiększają się i potężnieją z każdym zabitym przeciwnikiem.

Nosiciele Zgnilizny

Fagdjhngkf

Nosiciel Zgnilizny

Nosiciele Zgnilizny (ang. Bringers of Decay) są wyznawcami Nurgla i jedną z elitarnych kompanii Czarnego Legionu. Podobnie jak Gwardia Śmierci są jedną zwartą grupą pod przywództwem Skyraka Slaughterborna. Zawsze są wysyłani przez Abbadona na drugą linie ataku i zarażają chorobami albo zabijają toksynami wojska wroga. Są bardzo docenianą grupą której nadejście często zwiastuje śmierć i deprawacje. Używają standardowego ekwipunku Kosmicznych marine zarazy ale są mniej zmutowani niż oni.

Źródła

Czarny Legion: Suplement Kodeksu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki