FANDOM

Bahharoth.png

Baharroth, Krzyk Wiatru

Baharroth, Krzyk Wiatru, to jeden z eldarskich Lordów Feniksów i założyciel Aspektu Szturmowych Jastrzębi.

Historia

Baharroth był najbardziej żywiołowym i beztroskim spośród uczniów Asurmena, Dłoni Asuryana. Jego imię oznacza „krzyk wiatru”, gdyż jest mistrzem walki z przestworzy. Subtelny niczym zefir, szybki jak wicher, uderza w swych wrogów z mocą huraganu. Od wieków te umiejętności są przekazywane Eldarom w świątyniach Szturmowych Jastrzębi.

Pierwszego ze skrzydlatych Egzarchów łączy szczególna więź z innym Lordem Feniksem, Mauganem Ra. Podczas niezliczonych bitew pod ich strzałami padły nieprzebrane rzesze nieprzyjaciół.

Wedle opowieści, Baharroth poniesie śmierć podczas Rhana Dandra, ostatecznego starcia pomiędzy Eldarami a siłami Chaosu.

Ekwipunek

  • Skrzydła Szturmowych Jastrzębi – Wibrujące z zawrotną prędkością i skrzące się feerią barw, te urządzenia umożliwiają właścicielowi wzbicie się w powietrze w mgnieniu oka.
  • Szpony jastrzębia – Dzięki zaawansowanej technologii Eldarów, ten potężny blaster laserowy stanowi śmiertelne zagrożenie dla przeciwników Baharrotha.

Źródła

  • Kodeks: Eldarzy (4 edycja) str. 56

Więcej z Fandomu

Losowa wiki