FANDOM

Aun'Ro'Yr.jpg

Aun'Ro'Yr był członkiem Kasty Niebian Dominium Tau. Wraz z Or'es'Ka był przywódcą wojowników Kasty Ognia wysyłanych przez Dominium w celu przejęcia systemu Kaurava i przyłączenia go do wciąż rosnących o nowe systemy Tau. Oddziały wojskowe wybiły stacjonujące na księżycu Orridune siły Chaosu, po czym przystąpiono do budowy mocno ufortyfikowanej bazy Nan Yanoi na księżycu Kauravy II. Najważniejszą rzeczą zbudowaną przez nich było działo Ar'Ka, mogące strzelać do wszystkich miejsc w układzie. Działo to posiadało ogromny potencjał, potrafiło zniszczyć strzałem wszelakie zaawansowane formy życia, na pewnym obszarze. Pozostawiając te mniej rozwinięte, jak roślinność, nienaruszonymi.

Dalsze dzieje

Krążą pogłoski iż sam Aun`Ro`Yr zginął podczas szturmu napastników na budowaną bazę na księżycu Orridune. Prawdopodobnie ginie wraz z nim komandor Or'es'Ka, a sama rasa Dominium musiała się wycofać. Jednak są to tylko, plotki i pogłoski. Nikt tak naprawdę nie wie, poza zwycięską rasą i ocalałymi z kampanii, kto tak naprawdę wygrał walki o system Kaurava. Wiedza ta została najpewniej utajona. Jedno jest jednak pewne, nie byli to Adeptus Astartes z zakonu Krwawych Kruków, które z powodu strat w ludziach, musiały sie wycofać z systemu. Reszta, to tylko spekulacje i domysły, dlatego też do czasu ich potwierdzenia, domysłami i spekulacjami pozostaną.

Źródła

  • Warhammer 40 000 Dawn of War - Soulstorm (gra komputerowa)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki