FANDOM

Arvann Stern - Szary Rycerz najdłużej w swym zakonie zajmujący zaszczytne stanowisko Brata-Kapitana. Gdy kult Czerwonych Szponów powstał na Antraxes na rozkaz demonicznego mistrza, Pana Zmian M'kachena, to Stern poprowadził atak.

Historia

Battle Brother GK

Wraz ze swoją bronią energetyczną.

Gdy uderzyli w serce sekty, demoniczną świątynię Chaosu, Stern i jego Marines rozpoczęli właściwe zadanie - odszukanie i zabicie Pana Zmian. Mimo przewagi liczebnej heretyków, Szarzy Rycerze wybili kultystów do ostatniego sługi Mrocznych Bogów. Na końcu potężny M'kachen został pokonany, oraz wysłany z powrotem do Osnowy. Pokonał go sam Stern - niezwykły wyczyn, zwłaszcza jak na samotnego Brata-Kapitana. M'kachen obiecał pożreć śmiertelną duszę Sterna w zemście, od tego czasu starli się już wiele razy. Każdorazowo Demon uciekał, choć nie przed towarzyszami Arvanna. Nie jest jasne, czy Demon bawi się ze Sternem, czy też widzi w nim kogoś, kto jest mu równy umiejętnościami. Jasne jest, że M'kachen stale wtrąca się w losy Sterna - jego heroizmowi zawsze towarzyszą pech i tragedie.

Wyposażenie

Źródła

  • Kodeks: Szarzy Rycerze, 7. edycja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki