Fandom

Astronomican

Arhra

892strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Arhra (zwany Ojcem Skorpionem i Upadłym Feniksem) - były Lord Feniks. Odwrócił się od swoich pobratymców, Eldarów gdy zawładnęła nim jego mordercza natura i został Mrocznym Eldarem.

Arhra - Father of Scorpions.jpg

Arhra

Historia

Lordowie Feniksy są jednymi z najpotężniejszych wojowników w armii Eldarów. Żyje ich tylko ośmiu ale każdy z nich dysponuje mocą sprawiającą że są przez niektórych uważani za synów Khaina, eldarskiego boga wojny.Jednym z nich był Arhra, wojownik chytry, bezlitosny i zabójczo szybki. Mimo że Eldarzy sami w sobie są chytrzy, podstępni i bezlitośni ale Arhra był uosobieniem tych cech. Po jakimś czasie Arhra zaczął modlić się do Bogów Chaosu. W wyniku podszeptów Większego Demona (nie wiadomo którego boga, najpewniej Slaanesha) splugawił oddziały którymi dowodził i próbował zabić pozostałych Lordów Feniksów. Nie udało mu się to. Jego oddziały zostały pokonane, a on sam prawie zginął. Udało mu się uciec do Pajęczego Traktu, ale wiedział że nie ma już czego szukać na Światostatkach ani gdziekolwiek w Galaktyce.Postanowił pójść gdzieś indziej. Postanowił skierować się do Commorragh.

Mroczny Eldar

Po latach błąkania się po Pajęczym Trakcie Arhra dotarł do celu. Uważa się, że gdy dotarł do Mrocznego Miasta został pierwszym Inkubem i założył sanktuarium Inkubów. Pewne jest, że Asdrubael Vect korzystał z jego usług w charakterze ochroniarza i/lub jako zabójcy swoich wrogów. Nie wiadomo co stało się z nim potem.Wielu podejrzewa że Arhra obecnie nazywa się Drazhar i od tysiącleci służy jako Inkub Najwyższego Władcy Mrocznego Miasta, Asdrubaela Vecta.

Źródła

  • Codex:Eldar
  • Codex:Dark Eldar
  • Path of the Warrior

Więcej z Fandomu

Losowa wiki