FANDOM

Oczyszczanie.png
Artykuł ten ma problemy z byciem czystym i godnym egzystencji, z powodu nagłówków, treści w sobie zawieranej, lub innych czynników.
Kw.jpg

Symbol i kolorystyka

Apostołowie Calibanu (ang. Apostles of Caliban)- Zakon sukcesor Mrocznych Aniołów.

Historia

Nie ma dokładnej daty założenia Zakonu jednak przyjmuje się za nią 37 Milenium. Wtedy, Wielki Mistrz Mrocznych Aniołów Anaziel złożył pilna prośbę o utworzenie Apostołów Calibanu. Co ciekawe nie podzielił się powodami jakimi nim kierowały. Co gorsza nietypowym było to, by Mistrzowie Zakonów składali takie prośby.

Po długim czasie rozważań podjęto decyzję - zezwolono na utworzenie nowego Zakonu. Istnieje plotka, iż Anaziel wśród Wysokich Lordów Terry miał wysoko postanowionego człowieka, który w dużej mierze przyczynił się do zgody Najwyższego Lorda.

Genoziarno

Nasiona genetyczne Apostołów Calibanu posiadają tak ekstremalne wymogi, daleko przewyższające reguły Codex Astartes, że mało możliwe jest to, iż w galaktyce jakikolwiek Zakon mógłby mieć je lepszej jakości. Spośród najlepszych genoziaren są wybierane najlepsze z nich, te z choćby najmniejszą skazą są niszczone, dopiero wtedy mogą być użyte do rekrutacji.

Tajemnica

Istnieje niepotwierdzona legenda, iż istnienie Zakonu i powód tak rygorystycznego genoziarna sprowadza się ku jednemu celu - wytropieniu i zgładzeniu Cyphera.

Struktura

Działanie i organizacja Apostołów bazuje podobnie jak u Czarnych Templariuszy, na doskonałej flocie, a siedzibą Zakonu jest okręt flagowy.

Źródła

Kodeks Mroczne Anioły, 6 edycja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki