Fandom

Astronomican

Anioły Zemsty

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
Av.jpg
Anioły Zemsty -
Jeden z trzech pierwszych sukcesorów Mrocznych Aniołów (Odpowiednik Czarnych Templariuszy u Mrocznych Aniołów).

Styl bycia

Anioły Zemsty należą do tych Zakonów Astartes, które nie znają słowa "przegrana", lub "wycofać się". Ich oddanie i fanatyzm balansują na granicy szaleństwa. Niejednokrotnie podejmowały się walk przy których nawet inne Zakonny dawno by się wycofały. Natomiast Anioły Zemsty wychodziły z tych walk pokrwawieni, zdziesiątkowani, ale nadal - zwycięscy. Bardzo często dokonywali samobójczych ataków na przytłaczających liczebnie wrogów. Taka taktyka choć często skuteczna wielokrotnie nieomal doprowadzała do upadku całego Zakonu. Ostatnia taka sytuacja zdarzyła się podczas oblężenia San Apolis. Straty ich były tak wielkie, że Zakon musiał przerwać działania wojenne na ponad sto lat!

Jest jeszcze jedna cecha, która odróżnia je znacząco od innych Zakonów. Wrogość jaką czują do Xenos jest niczym, jest ledwie widzialna przy nienawiści wobec Marines Chaosu. Anioły Zemsty są w stanie unicestwić każdego kto ma jakąkolwiek negatywną, choćby najcieńsza nić porozumienia z Zdrajcami.

Źródła

Kodeks Mroczne Anioły, 6 edycja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki