Fandom

Astronomican

88. Alphickich Lwów

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

88. Alphickich Lwów (ang. 88th Alphic Lions) sprawdził się podczas walki przeciwko wszelkim wrogom ludzkości, jednak stają się najbardziej efektywni w bitwie przeciwko pomiotom Spaczni.

Opis

88. Alphickie Lwy.png

Członek 88. Alphickich Lwów

Jednym z najbardziej zauważalnych faktów o Regimencie jest ich powiązanie z Kosmicznymi Marines z zakonu Krwawych Aniołów. Razem z Adeptus Astartes walczyli już kilka razy zapewnili wiele zwycięstw dla Imperium. Jedną ze wspólnych bitew można nazwać tajną misję Synów Sanguiniusa prowadzoną przez brata Corbulo. Przewodził on swoim braciom na wulkanicznym księżycu Jalbree, gdzie wraz z Potomkami mieli powstrzymać falę demonów dosłownie wylewających się z jednego z wulkanów. Żołnierze Militarum Tempestus i potężni Kosmiczni Marines zjednoczyli siły by powstrzymać rozwścieczoną hordę nienawistnych istot. Dzięki kilku szybkim atakom sięgnęli krawędzi wulkanu i zmniejszyli ilość przybywających istot. 88. Regiment udowodnił swą odwagę zatrzymując tłum Poszukiwaczy, pozwalając tym samym Corbulo zabić Większego Demona Slaanesha, który przewodził siłom Chaosu. Od tego czasu Alphickie Lwy regularnie walczyły u boku Krwawych Aniołów, którzy chętnie korzystają z żołnierzy preferujących szybkie ataki - ten sam styl walki.

 Godło

88. Alphic Lions Odznaka.png
Lew jest często spotykanym symbolem na herbach czy pomnikach na terenie całego Imperium. Wybór jest oczywisty: zwierze to reprezentuje siłę, dumę i szlachetność. Lew jest więc trafnym symbolem 88. Regimentu posiadającego wszystkie te cechy.

Źródła

Codex: Militarum Tempestus 6th edition, s. 24

Więcej z Fandomu

Losowa wiki