FANDOM

86 Deltyckich Smoków (ang. 86th Deltic Dragons) - Jest regimentem Potomków Tempestus, bedących częścią elitarnej organizacji Militarum Tempestus.

Opis

86. Deltyckie Smoki.jpg

Szturmowiec z 86. regimentu Deltyckich Smoków

Jednostka walczy zwykle na wschodnich krańcach galaktyki, gdzie dówdcy imperialni, chociaż są w pełni świadomi ekspansji Tau, nieraz musieli sprzymierzyć się z tym gatunkiem obcych, by powstrzymać większe zagrożenie. Kiedy ludzie decydują się na tak kontrowersyjne posunięcie często właśnie szturmowcy są wzywani do takich misji, głównie ze względu na wypełnianie rozkazów bez zadawania zbędnych pytań. Jedną z jednostek walczących niegdyś razem z Tau jest 86. Deltyckich Smoków. Kilka razy mieli okazję walczyć ramię w ramię z wojownikami ognia i pancerzami bojowymi klanu Kel'shan, którego żołnierze, przez czysty zbieg okoliczności wykazują podobną determinację i stoicyzm co szturmowcy. Razem z obcymi, potomkowie skutecznie obronili dwa światy przed pomniejszymi rozgałęzieniami floty Gorgon. Szturmowcy świetnie wykorzystali osłonę ogniową zapewnioną przez wojowników ognia, podczas gdy ich doskonałe umiejętności walki wręcz były oparciem dla linii Tau. Szturmowcy jak i wojownicy ognia wzajemnie się uzupełniali, co bardzo zainteresowało Militarum Tempestus, które ściśle monitoruje sojusz Smoków i Kel'shan. Zakazano także Tempestorowi Prime Prellusowi nawiązywania jakichkolwiek dialogów z dowódcą Tau Shas'O Shi'Y'he.

Godło

86.Deltyckich smoków godło.jpg

Godło 86. regimentu Deltyckich Smoków

Szewrony zdobiące pojazdy i mundury 86. regimentu cechują stale zmieniające się wzory, które rozumieją tylko Deltyckie Smoki. To zamierzone działanie mające na celu utrudnienie Tau rozpoznanie rang i symboli szturmowców.

Źródła

Codex: Militarum Tempestus 6th edition, s. 27

Więcej z Fandomu

Losowa wiki