Fandom

Astronomican

55. Alphickich Hydr

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

55. Alphickich Hydr (ang. 55th Alphic Hydras) - Jest jednym z najbardziej szanowanych Regimentów Militarum Tempestus w Imperium.

Opis

55. Alhic Hydra.png

Członek 55. Alhickich Hydr

Regiment jest darzony ogromnym szacunkiem, ponieważ wiele razy służył u boku Ultramarines, a mianowicie 2. 5. 7. i 8. kompanii. Dzięki temu Alphickie Hydry cieszą się przywilejami w postaci przeróżnych pól treningowych na terenie Ultamaru, a wielu w Ordo Tempestus szepcze, że najlepsi z najmłodszych Potomków dostają się do Adeptus Astartes. Regiment towarzyszył Ultramarines podczas wojny o świat rolny Masali, gdzie pomagali Marines wyplenić orkową plagę. Tempestor Prime Vallius Delt przeprowadził swoich ludzi przez niedostępne, toksyczne dżungle Masali, skierowali się na flanki zielonoskórych, po czym wprowadzili ich w pułapkę przygotowaną przez Astartes. Tym samym inwazja Orków zakończyła się szybko i brutalnie. Kapelan Trajan z drugiej kompanii podziwiał wyczyny nader lojalnych Potomków, po czym zdał raport o ich wartości. Na prośbę Ultramarines Potomkowie z 55. wykonywali jeszcze kilka najazdów, najbardziej znanym jest ten na Eldarską planetę Edzyk II gdzie z powodzeniem zaskoczyli obcych i dezaktywowali Upiornego Rycerza, przeważając szalę zwycięstwa na stronę Ultramarines.

 Godło

55. Alhic Hydra Odznaka.png
Znakiem rozpoznawczym Regimentu jest czerwony trójkąt w białej tarczy. Ma on dwa znaczenia, pierwsze nawiązuje do Mrocznej Ery Technologii z którą Alphickie Hydry są połączone od początku ich istnienia, drugie zaś nawiązuje do góry Charas, gdzie Potomkowie maja swoje pola treningowe.</p>

Źródła

Codex Militarum Tempestus 6th edition, s. 20

Więcej z Fandomu

Losowa wiki