FANDOM

43. Iotańskich Smoków (ang. 43rd Iotan Dragons) - Regiment Militarum Tempestus słynący z doskonałych umiejętności inflitracyjnych.

Opis

43. Iotan Smok.png

Członek 43. Iotańskich Smoków

Ustrój treningowy 43. Iotańskich Smoków słynie z symulowanych walk w ciemnych labiryntach. Pozwala to rozwijać umiejętność walki na ślepo, która jest bardzo przydatna podczas walki z wrogiem preferującym infiltrację i podstęp. Chociaż udowodnili wysokie możliwości w walce z wszelkiego rodzaju obcymi, od Mrocznych Eldarów do Tau, 43. Iotańskich Smoków najlepiej sprawdza się w walce z pobocznymi organizmami tyranidzkich rojów. Szkolenie uczyniło ich doskonałymi żołnierzami przeciwko tym najbardziej przerażającym i podstępnym stworzeniom. 43. Iotańskich Smoków pierwszy raz zaprezentował swoje umiejętności na ogromnej stacji kosmicznej orbitującej wokół planety-świątyni Mondrax III. Liktorzy i Genokrady zmasakrowały załogę kompleksu, kończyny były porozrzucane w promieniu mil po całej stacji. Obawiano się najgorszego, że stacja bez załogi spadnie na planetą powodując ogromną katastrofę, w której zginęłyby miliardy. Potomkowie Tempestus spędzili kilka tygodni na pokładzie stacji, cierpliwie polując w jej długich, ciemnych korytarzach. Raz po raz pomieszczenia były rozświetlane karabinami i miotaczami ognia, pancerze tyranidów topiły się a istoty pod nimi ukryte paliły żywcem. Polowanie trwało dopóty dopóki ostatni obcy zniknął z mono-wizjera Tempestora Prime.

 Godło

34. Iotan Smok Odznaka.png
Godłem 43. Iotańskich Smoków jest znak na kształt tarczy. Symbolizuje on nieugiętą obronę przeciwko potwornym obcym. Symbol ten jest rozłożony na długim na 500 stóp adamantowym fresku, znajdującym się na podłodze dworu regimentalnych koszar.

Źródła

Kodeks Militarum Tempestus (6 edycja) s. 19

Więcej z Fandomu

Losowa wiki