FANDOM

34 Psiańskich Żmij (ang. 34th Psian Vipers) - należy do elitarnych jednostek Militarum Tempestus, pośród którego znany jest jako wyjątkowo wytrwała jednostka.

Opis

34. psianskich żmij.jpg

Szturmowiec z 34. regimentu Psiańskich Żmij

Żołnierze udowodnili to wiele razy, jednak najbardziej znaną akcją regimentu jest interwencja na planecie Marunda II, świecie rolnym jak i przemysłowym. Imperialni kopacze swymi maszynami sięgali zbyt głęboko w trzewia planety, przez co w 998.M41 obudzili drzemiących tam Nekronów. Starożytni wojownicy maszerowali przez ogromne korytarze obracając w proch tysiące pracowników i serwitorów. Kiedy 34. przybył na miejsce, natychmiast udał się do tuneli w Tauroxach Prime, aby uderzyć w samo serce obcych. Szturmowcy skupili się na zwalczaniu rojów skarabeuszy, podczas gdy załogi Tauroxów Prime skoncentrowały ogień na wojownikach. Przez intensywną kakonadę w tunelu nastąpił zawał i główne wejście zostało zasypane. Wtedy szturmowcy byli zmuszeni kontynuować walkę w totalnych ciemnościach. Chociaż zostali pogrzebani żywcem pod ziemią z maszynami do zabijania nie zamierzali się wycofać, ponieważ otrzymali inne rozkazy. Szturmowcy kontynuowali walkę przez kolejne tygodnie. Ich zaawansowany sprzęt pozwolił im śledzić i zawczasu wykrywać obcych. W końcu, dzięki zaciętej determinacji jak i błyskotliwych strategiach Tempestora Prime Rodrosa potomkowie w końcu zniszczyli każdego Nekrona na Marunda II. Dopiero wtedy 34. wziął pod uwagę możliwość odwrotu i zabrał się do opuszczenia planety.

Godło

34. psianskich żmij godło.jpg

Godło 34. regimentu Psiańskich Żmij

Pochodzenie godła 34. Psiańskich Żmij nie jest znane. Jedni twierdzą, że jest to zwyczajnie prosty przekaz dla wszelkich obcych. Inni twierdzą, że ma ono głębsze znaczenie, ukryte głęboko w archiwach ich Scholi Progenium.

Źródła

Codex: Militarum Tempestus s. 30

Więcej z Fandomu

Losowa wiki