FANDOM

29. Zetyckich Tygrysów (ang. 29th Zetic Tigers) - To jednostka regimentowa wchodząca w skład Militarum Tempestus.

Opis

29.Zetyckich tygrysów

Szturmowiec z 29. regimentu Zetyckich Tygrysów

Regiment szturmowców zasłużył się przy wielu okazjach, jednak ich najdonioślejszym zwycięstwem była akcja na stacji kosmicznej Mężna Góra orbitującej wokół Phellur III. Na stacji nieznana grupa osób odprawiała przedziwny rytuał, w którym przeszkodzili gwardziści z Kriegańskich Korpusów Śmierci. Po tym incydencie w samym centrum ogromnej stacji otworzył się portal Spaczni, z którego zaczęły przechodzić demony Tzeentch'a. Gwardzistów było zbyt mało, by zatrzymać bestie, które siały terror w na całej stacji, zwłaszcza w dzielnicach mieszkalnych. Kiedy przybyły posiłki w postaci potomków tempestus siły Gwardii Imperialnej zostały niemal zniszczone. Szturmowcy zostawili Tauroxy Prime na zewnątrz stacji, aby zlikwidowały Przerażacze, które wychodziły poza stację, aby zniszczyć maszyny napastników. Oficerowie 29. regimentu udali się do centrum stacji, gdzie znaleźli Lorda Zmian. Był to ostatni akt całej bitwy o Mężną Górę, zakończony zwycięstwem Imperium. Szturmowcy zniszczyli większego demona, mimo iż ten używał swych plugawych zaklęć i zsyłał na żołnierzy przedziwne wizje.

Godło

29.zetyckich tygyrsów godło

Godło 29. regimentu Zetyckich Tygrysów

29. Zetyckich Tygrysów nosi w swym godle Oko Tygrysa. Jest to prosty symbol, który łatwo rozpoznać podczas zamieszania na polu walki.

Źródła

Codex: Militarum Tempestus 6th edition, s. 30

Więcej z Fandomu

Losowa wiki