FANDOM

22.Thetoidzkich Gryfonów (ang. 22nd Thetoid Gryphonnes) - Potomkowie Tempestus odznaczający się nadzwyczajną szybkością działań.

Opis

22. Thetoid Gryphones

Członek 22. Thetoidzkich Gryfonów

Wszystkie Regimenty Militarum Tempestus charakteryzują się szybkimi atakami, jednak 22. Thetoidzkich Gryfonów jest wyjątkowo błyskawiczny. Wszyscy pochodzą z Tallix, planety o silniejszej grawitacji co jest typowe dla pod-sektora Rebandus. W efekcie mięśnie nóg Potomków z Thetoi są wyjątkowo wytrzymałe, żołnierze potrafią stale biec przez każdy rodzaj terenu obładowani najcięższym sprzętem. Ich maszyny także zostały zmodyfikowane, systemy grawitacyjne Tauroxów Prime poświęcają dozę stabilności i żywotności w zamian za większą prędkość. Ich szybkość działania została wyróżniona podczas ataku na Kult Prędkości, który zaatakował pustynną planetę Walbek II. Orkowe Motóry szarżowały na pustkowiach, zielonoskórzy zabijali żołnierzy Planetarnych Sił Obronnych zanim zdołali oni utworzyć zwartą ochronę. Potomkowie ruszyli w pościg za Hersztem Spanik, ich Tauroxy dogoniły orkowe pojazdy, w tym Pancerfurę Herszta. Precyzyjny ostrzał z broni ciężkiej unieruchomił pojazd a Tempestor Prime Thetius poprowadził nań atak. Osobiście zabił Herszta serią ze swojego karabinu Hot-Shot kończąc tym samym zapędy Kultu Prędkości na Walbek II. Wściekli Orkowie pędzili w stronę uszkodzonej Pancerfury, jednak Potomkowie wsiedli do swoich pojazdów i zostawili obcych daleko w tyle.

Godło

22. Thetoid Gryphones Odznaka
Symbolem Regimentu jest gryfie skrzydło o ostrych krawędziach. Ma ono wyrazić prędkość z jaką noszący go żołnierze uderzają na wroga. Potomkowie noszą go z dumą podczas najszybszych i najbardziej przerażających bitew.

Źródła

Kodeks Militarum Tempestus (6 edycja) s. 21

Więcej z Fandomu

Losowa wiki