FANDOM

133. Lambdańskich Lwów (ang. 133rd Lambdian Lions) - regiment Potomków Tempestus blisko związany z Adeptus Mechanicus.

Opis

Potomek Tempestus.jpg

Członek 133. Lambdańskich Lwów

Schole Progenium, z których szkolą się Regimenty Lamdańskich Lwów znajdują się na dwóch księżycach krążących wokół świata-kuźni Meoza. Ordo Tempestus oraz kapłaństwo rządzące planetą zawarły pakt zakładający, że Szturmowcy będą towarzyszyć Adeptom Mechanicus podczas ich wypraw mających na celu odnalezienie zagubionych technologii STC. W zamian Potomkowie otrzymują ulepszenia swych pancerzy czy pojazdów oraz otrzymują dostęp do podstaw języka używanego przez Adeptus Mechanicus (co jest wyjątkowo rzadkie u Potomków). Tak więc przez ponad 2 milenia wiele Regimentów służyło jako pomocnicy Meoziańskich kapłanów. Nie inaczej jest ze 133. Lambdańskich Lwów, którzy kontynuują poszukiwania utraconej wiedzy. Wysyłani są na zadania niekonwencjonalne dla Regimentów Militarum Tempestus. Zamiast wykonywać krótkie i gwałtowne misje, członkowie 133. Będą nadal towarzyszyć Adeptom podczas długich misji na odległe planety. Kiedy wymaga tego sytuacja będą walczyć u boku Skitarii oraz Tytanów z Collegia Titanica. Wy wykonują zadania zlecone przez rządców Meozy, zatwierdzone przez Ordo Tempestus. Imperialna biurokracja jest jednak tak zawiła i kręta, że Adeptus Mechanicus często wydaje Potomkom rozkazy bez wcześniejszego potwierdzenia.

 Godło

133. Odznaka.png
Znakiem charakteryzującym 133. Lambdańskich Lwów jest prastary symbol nawiązujący do ozdób Lingua-Technis na ich pancerzach.

Źródła

Kodeks Militarum Tempestus (6 edycja) s. 16

Więcej z Fandomu

Losowa wiki