FANDOM

Ankh Triarch

Żywy Metal (ang. Living Metal), inaczej zwany Nekrodermis (ang. Necrodermis). Jest to podstawowa, metaliczna substancja używana przez Nekronów.

Historia

Pierwszy raz wzmianka o tym materiale pojawia się podczas zawarcia sojuszu Nekrontyrów z C'tan. Wtedy Nekrontyrzy obdarowali przybyszów ciałami z żywego metalu, nadając im kształt swoich bogów. Przypuszcza się jednak, że materiał był używany wcześniej np. do budowy floty i innych pojazdów.

Opis

Nekrodermis jest pół świadomym stopem powstałym z nekrońskiej technologii. Jest niezwykle wytrzymały i potrafi się błyskawicznie regenerować, co czyni go niemal niezniszczalnym. Dzięki swoim właściwościom jest podstawowym budulcem nekrońskich maszyn wojennych.

Wygląd

Z wyglądu przypomina czarny kamień. Najczęściej z jego krawędzi wydobywa się ponure zielone światło, zwiastując przepływającą przez niego energię. 

Zastosowanie

Z Nekrodermis Nekroni wykonują niemal wszystko od maleńkich skarabeuszy, aż po całe Planety Grobowce. Materiał ten potrafi zaadaptować się do niemal każdych warunków zewnętrznych.

Źródła

  • Kodeks: Nekroni 5-ta edycja, str. 6, 26, 29

Więcej z Fandomu

Losowa wiki