Fandom

Astronomican

Łowcy Triumwiratu

894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
TriarchStalkerNEW03.png

Łowca Triumwiratu ze standardowym wyposażeniem - Promieniem Termicznym

Łowcy Triumwiratu (ang. Triach Stalkers) - nekrońskie zaawansowane maszyny kroczące wyposażone w ciężką broń, sterowane przez doświadczonego Pretorianina.

Cechy konstrukcji

Maszynę tworzy nieduża baza, stanowiąca swoisty tułów mechanicznego pająka wyposażonego w sześć odnóży. Dwie pierwsze nogi są najbardziej masywne i stanowią główną siłę napędową. Zapewniają także wielką zwrotność maszynie. Dzięki temu łowcy w przeciwieństwie do maszyn kroczących większości ras, są zwinni i szybcy. Praca ich nóg przez swoją płynność wizualnie nie przypomina maszyny lecz żywe stworzenia. Ponadto różnice terenu ani rodzaj podłoża nie sprawiają im problemu.

Wyposażenie

Łowcy mogą zostać wyposażeni w każdą formę ciężkiej broni. Do rodzajów broni przeciwpiechotnej zalicza się:

Do rodzajów broni przeciwpancernej należy:

Greatness devoured by majesticchicken.jpg

Łowca Triumwiratu w czasie natarcia na Tyranidzki rój.

Rola na polu bitwy

Walka podjazdowa

Przez swoją zwinność zwykle przeznacza im się rolę niszczycieli czołgów. Potrafią przebić się przez gęste zarośla i wysokie wzniesieni. Są prawdziwym przekleństwem pojazdów gąsienicowych atakując je od boków i z tyłu.

Dążąc do uzyskania najlepszych rezultatów kierowcy maszyn polegają na ataku z zaskoczenia. Oddają od jednej do trzech salw, po czym chowają się w cieniu, nim wróg zdąży zareagować. Właśnie dlatego, Łowcy często nie angażują się w długą wymianę ognia i przez większość czasu pozostają w ukryciu.

Wsparcie dla piechoty

Emerald advance by majesticchicken.jpg

Łowcy wspierane przez Kosy Nocy

Bywa, że Łowcy zostają ustawieni pomiędzy szeregami armii. Mają za zadanie wspierać główne natarcie przy pomocy ostrzału krótkiego zasięgu. Używając plazmowej broni termicznej, likwidują wrogie umocnienia, stosując rozproszony ostrzał. W przypadku opancerzonych pojazdów stosuje się wiązkę termiczną przepalającą osłonę i zabijającą uwięzioną wewnątrz załogę.

Nawet gdyby przeciwnik wytrzymał ostrzał Łowcy Triumwiratu, to i tak może on zainspirować sojuszników lub podać im precyzyjne namiary osłabionego celu. Wówczas jedynie najpotężniejsi i najodważniejsi przeciwnicy pozostaną na polu boju, gdy reszta polegnie od promieni lub ucieknie w panice.

Główny cel

Z racji wyglądu górującego na polu bitwy i siły ognia, Łowcy zostają zwykle pierwszymi celami wrogiego ostrzału. Ich kwantowy pancerz zniesie wystarczająco dużo, by w razie potrzeby dać pilotowi czas na wycofanie się. Dlatego Łowcy trafiają na czoło kolumn, dając piechocie potrzebną osłonę, by przypuściła natarcie, które zmiecie wroga.

Źródła

  • Kodeks: Nekroni (5-ed.), str. 39, 81

Więcej z Fandomu

Losowa wiki